Je maakt gebruik van een sterk verouderde en niet ondersteunde browser. Update naar Internet Explorer 8 of download Firefox of Google Chrome!
Je maakt gebruik van een verouderde en niet volledig ondersteunde browser. Update naar Internet Explorer 8 of download Firefox of Google Chrome!
Wind: 3 bft. (NO)
Buitentemp: 6 °C
Gevoelstemp: 3°C

Zon op: 5:31 am
Zon onder: 9:42 pm
Laatste update: 3:53

Proteus OWee

19 – 22 augustus

D.S.R. PROTEUS-ERETES
Rotterdamseweg 362a
2628AT Delft

Tel.nr: 015-2623720
Fax: 015-26112312
Mail: info@proteus-eretes.nl

Verenigingskampioenschappen

Reacties

+ Reageer
Lennaert schreef:

Wat een grove schending van tradities is dit nu weer...

Waar is de 4e editie van de Half Volle C4+ gebleven? Kijk eens naar de foto's op de poster. 3 van de 4 zijn van dit veld, toch wel met afstand het mooiste nummer dat er ooit verroeid is! Ik neem aan dat dit een vergissing is geweest Toercie?

Inmiddels zijn ook de de HalfVolle C4+ en de Vloten 8+ toegevoegd!
Kan er nog een veld bijgemaakt worden: Omgekeerd C4en? ( En daarmee bedoelen we niet alleen strijken maar echt omgekeerd zitten )
Snooking Good? // K HCl8+ 2013 Uiteraard!
Mogen de wedstro's ook meedoen? Mij zelf lijkt het, als het kan ivm trainingen, wel vet om het onervaren skiff veld te starten (2 uur skifervaring, lijkt me best wel onervaren).
Als je het er bij je coaches doorheen krijgt dat je mee wilt doen moet dat geen probleem zijn, maar meestal passen nummers als bijvoorbeeld 'skiffen met boordpalen' niet in een trainingsschema. Maar ik zou het absoluut proberen
"When I'm sad, I stop being sad, and become Best Freshmen's Eight instead. True story"
Zwaar 2011 ...Of je worst lust!?
Vanzelfsprekend mogen alle leden meedoen, dus ook wedstrijdroeiers met toestemming van hun coaches
| Bepaald de Lekkerste | HCl8+ 2011 Resoluut |
|Toercie '10-'11 | Bargilde |
In het Onervaren Skiffveld mag natuurlijk gestart worden zonder Skifftest!
Schrijf je snel in via:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFR5cUJ2VjBCQ3d6MTEyNUwtOWV4cUE6MQ#gid=0
Kan er nog een veld toegevoegd worden? Ellen en ik willen graag meedoen in de mix2-! En we willen hier ook mensen voor uitdagen! Wie durft!?
Proteus wint de Varsity!
Justin schreef:

Kan er nog een veld toegevoegd worden? Ellen en ik willen graag meedoen in de mix2-! En we willen hier ook mensen voor uitdagen! Wie durft!?

Waarschijnlijk houden we het bij deze 6 velden. Maar je kan toch rustig iemand uitdagen in je HalfVolle C4+? Of het kan natuurlijk ook in de MixC2+!

Bericht gewijzigd op zaterdag 26 mei om 22:12
Wel je A-diploma maar niet je skifftest? Schrijf je dan snel in voor het Onervaren Skiffveld!

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFR5cUJ2VjBCQ3d6MTEyNUwtOWV4cUE6MQ#gid=0

Toercie | Het Venster | OWee Courant 2012 | AXIE 2011 | Le Bixy
HCl8+ Massaal 2012 | Horkeboeren 2013 | De Shockers | Overnaedsche Vier 2011 B'VO!
Wie daagt mij uit! Ik heb zwemdiploma D!
HCl+ 2012 Massaal | 't Beheer 2012-2013 Penningmeester | Hooghe Heeren | LEF! 2011
Ik heb gisteren te horen gekregen over het weegschaaltje. 2keer in een 2- op verschillende boorden en daarna in een skiff en dan alle tijden optellen.
Kan dat veld ook worden uitgeschreven?
En matthijs als er geen weegschaal word uitgeschreven ga ik wel tegen je zwemmen

Bericht gewijzigd op donderdag 31 mei om 13:04
Justin schreef:

Misschien wil ik dan ook wel met Ellen! Maar dan de andere
The more I practise the luckier I get
Geraedts schreef:

Justin schreef:

Misschien wil ik dan ook wel met Ellen! Maar dan de andere

Minkman dus? Wel even lief aan Jeroen vragen.
HC4+ KORSAKOV - HCl8+ CRISIS
Hulde aan de Kruythuyschbokael!
PEiL GEiL! - Matcie B'vo
Schrijf je nu nog snel in want de inschrijving sluit morgen!
Ook zo benieuwd hoe snel je was op de Verenigingskampioenschappen? Kijk dan op http://toercie.nl/!
Toercie | Het Venster | OWee Courant 2012 | AXIE 2011 | Le Bixy
HCl8+ Massaal 2012 | Horkeboeren 2013 | De Shockers | Overnaedsche Vier 2011 B'VO!