Je maakt gebruik van een sterk verouderde en niet ondersteunde browser. Update naar Internet Explorer 8 of download Firefox of Google Chrome!
Je maakt gebruik van een verouderde en niet volledig ondersteunde browser. Update naar Internet Explorer 8 of download Firefox of Google Chrome!
Wind: 2 bft. (ZO)
Buitentemp: 23 °C
Gevoelstemp: 23°C

Zon op: 5:21 am
Zon onder: 10:03 pm
Laatste update: 12:55

Proteus OWee

19 – 22 augustus

D.S.R. PROTEUS-ERETES
Rotterdamseweg 362a
2628AT Delft

Tel.nr: 015-2623720
Fax: 015-26112312
Mail: info@proteus-eretes.nl

over mores gesproken

Reacties

+ Reageer
waar is de piano?
I'll be back in 5 minutes. Might this not be the case please refer to the start of the scentence for farther instuctions. SQUIRREL!
Ik kan me voorstellen dat de boys van de Club acht dit inderdaad niet chill vinden. Wie noemt er namen? Ik ben de moeilijkste niet om een hooivork ter hand te nemen!
The more I practise the luckier I get
Geraedts schreef:

Ik kan me voorstellen dat de boys van de Club acht dit inderdaad niet chill vinden. Wie noemt er namen? Ik ben de moeilijkste niet om een hooivork ter hand te nemen!

Pas maar op, straks laat Thijmen je er niet langs, en dan komt die piano nooit op de barzolder!
HC4+ KORSAKOV - HCl8+ CRISIS
Hulde aan de Kruythuyschbokael!
PEiL GEiL! - Matcie B'vo
Het probleem was geloof ik dat er discussie was over de ene groep het zogenaamde 'turven' voor zijn rekening nam en de andere groep het 'balkon-vliegen'. Lijkt me een mooie compromis als beide partijen een nieuwe piano regelen.

Leuke accessoire voor de barzolder tijdens de LIK (hint!)
Meer piano crematie op Proteus!
I'll be back in 5 minutes. Might this not be the case please refer to the start of the scentence for farther instuctions. SQUIRREL!