Je maakt gebruik van een sterk verouderde en niet ondersteunde browser. Update naar Internet Explorer 8 of download Firefox of Google Chrome!
Je maakt gebruik van een verouderde en niet volledig ondersteunde browser. Update naar Internet Explorer 8 of download Firefox of Google Chrome!
Wind: 3 bft. (ZW)
Buitentemp: 15 °C
Gevoelstemp: 15°C

Zon op: 5:42 am
Zon onder: 9:33 pm
Laatste update: 19:23
Proteus-Eretes organiseert:

Bedrijvenborrel

D.S.R. PROTEUS-ERETES
Rotterdamseweg 362a
2628AT Delft

Tel.nr: 015-2623720
Fax: 015-26112312
Mail: info@proteus-eretes.nl

Valentijnsactie

Reacties

+ Reageer
Het is bijna 14 februari, een drukke tijd voor Cupido. Want net als Sinterklaas die het druk heeft met chaotische zwarte pieten, het niet kwijtraken van het grote boek en op tijd pakjes bezorgen, of de Kerstman met het aansturen van de elfjes op de Noordpool en het correct besturen van de arreslee, zo heeft Cupido het druk met anonieme crushes, spontane liefdesverklaringen en het sterk houden van bestaande relaties. Een cruciaal element in deze tijden van drukte en liefde is natuurlijk: de roos. Niet zomaar een roos, maar een rode roos die je dankbaarheid, vriendschap of liefde toont aan die ene speciale persoon.

Nu heeft Cupido het natuurlijk ontzettend druk, daarom heeft hij dit jaar drie lieve, doch sexy engeltjes aangewezen om de liefde te verspreiden op de Delftse Studenten Roeivereniging Proteus-Eretes. Deze drie engeltjes hebben hard zitten nadenken hoe ze dit konden gaan aanpakken. Ten eerste richtten ze de MerCie op. Daarna is na veel brainstormen het idee ontstaan om iedereen de kans te geven om een roos te schenken. Er zal ook de mogelijkheid zijn om aan deze roos een boodschap vast te maken, deze boodschappen kunnen anoniem zijn. Ze zullen door de drie lieve engeltjes worden bezorgd op de avond van de Valentijnskaraoke (16 februari).

Dit mooie gebaar zal 1 euro kosten. Laat je hierdoor niet afschrikken, want de Liefde kent geen crisis! Dus pak resoluut een pen en papier, schrijf met passie een volmaakte boodschap en kom deze massaal in de MerCie brievenbus doen.
Deze boodschap kan anoniem zijn, zolang maar vermeld wordt voor wie de roos + boodschap bedoeld zijn.

Dus een kort stappenplan:
1) Pak pen en papier
2) Schrijf een boodschap* (waarop de naam van de ontvanger vermeld staat)
3) Pak een euro
4) Stop de euro en de boodschap in een blanco envelop
5) Stop de envelop in de MerCie brievenbus, die vanaf 26 januari op de Beuk zal hangen.

* Deze boodschap hoeft niet perse een (anonieme) liefdesverklaring te zijn, het kan ook een roos zijn om je coaches en/of stuurtje te bedanken voor de afgelopen tijd. Of een roos om je beste vriend(in) te laten weten wat zijn/haar vriendschap voor je betekent.

Veel liefde,
MerCie
Wordt de ScuCie een ondervereniging? JW wil voorzitter worden denk ik...
It is not whether you win or lose, it is whether I win
Zoals iedereen de wegwijs piet, pakjes piet, hoofd piet, etc. kent.. en niet te vergeten de rendieren van de Kerstman: Dasher en Dancer, Prancer en Vixen, etc. kent.. ben ik wel benieuwd wie deze 'mysterieuze' hulpjes van Cupido zijn..
Licht is elektromagnetische straling in het frequentiebereik dat waarneembaar is met het menselijk oog...
Licht is ook fakking mooi.
Seb schreef:

Zoals iedereen de wegwijs piet, pakjes piet, hoofd piet, etc. kent.. en niet te vergeten de rendieren van de Kerstman: Dasher en Dancer, Prancer en Vixen, etc. kent.. ben ik wel benieuwd wie deze 'mysterieuze' hulpjes van Cupido zijn..

Pablo en nino?
Paparazzi 2009-2012, Het Venster 2011-2012, B'Vogalonga 2010
Seb schreef:

Dus pak resoluut een pen en papier, schrijf met passie een volmaakte boodschap en kom deze massaal in de MerCie brievenbus doen.

Misschien mensen met een affiniteit met clubachtën?
EJL '10
BasL schreef:

Seb schreef:

Dus pak resoluut een pen en papier, schrijf met passie een volmaakte boodschap en kom deze massaal in de MerCie brievenbus doen.

Captain Obvious strikes again.
BasL schreef:

Seb schreef:

BasL schreef:

Misschien mensen met een affiniteit met clubachten?

Volgens mij ben jij het gewoon, Bas...

Bericht gewijzigd op woensdag 25 januari om 10:25
Doet me weer heerlijk terugdenken aan de middelbare school!
Maar leuk initiatief!
Dat zeg ik: Tappen! / JBC '09-'10
MartheK schreef:

middelbare school!

*Nostalgische zucht*
Vroegah...
Axie'08, Bixy(chef), LoCo, IRIS, Coach Puur! (5de op Apesop najaars 2009), Coach Barbapappa
Wedstro's zijn uitgeselecteerde compo's!
En vergeet niet: Niet aanwezig op de borrel van 16 februari 2012 = geen roos = geen sappige liefdesverklaringen voor jou!
Is er ook een troostcommissie opgericht voor degenen die te hard hebben gehoopt?
Gast: No Mercy schreef:

Is er ook een troostcommissie opgericht voor degenen die te hard hebben gehoopt?

Jep, de AgosCie. We zijn nog op zoek naar commissiegenootjes.
Gast: Leeft mee. schreef:

Jep, de AgosCie. We zijn nog op zoek naar commissiegenootjes.

+1